pinar033 bence bir kaç gün o damlayı bırakıp gözlemle yada başka bir damla iste doktorundan o şekilde gözlemle benim bebeğimde aşırı ağlama, gaz,huzursuzluk yaptı uyuyamıyordu damlayı bıraktığım gibi düzeldi her bebeğe her damla iyi gelmiyor nurse harveys kullanıyorum onunla rahat ettik