Nehir16busra Kullandığınız içeriği temiz ciltte beyazlık bırakmayan bir ürün var mı. İncia baktım ama yorumların çoğu beyazlık bırakıyor yazılmış
Nehir16busra Nehir16busra bir de mayo önerisi yapabilir misiniz ayrı ayrı post açmayım kısa kollu şekilde olan modeller mi normal mayolar mı daha kullanışlı
Ebru-isil Nehir16busra mustela 3 yıldır kullanıyoruz memnunum kokusuz olduğu için kendi yüzüme de kullanıyorum.kolay emiliyor vücutta
gkbyza Nehir16busra ben normal mayo alıcam hatta bikini alıcam kızıma çünkü hemen çıkarıp giydiricem üstünde kalır rüzgar yer falan karnı ağrır ıslak ıslak o yüzden kısa kollu falan cıksssss
Nehir16busra gkbyza evet ya onu bende düşündüm üzerinde bişey oldumu daha zor kurur sonuçta diğer türlü güneş yanığı diye korktum ama öğlen vakti denize girmez olur biter 😂 kolluk falan aldınız mı
Lylozzd Nehir16busra 6 aya kadar kullanmayın dedi bize doktorumuz, sonra da Mustela kullanabilirmişiz. Mayo için de Mycey ve Babyneo nun yıkanabilir mayolarına bakın, isterseniz altına mayo bez ile isterseniz tek kullanırsınız