Mygirlmybaby Kızlar 11 ay önce doğum yaptım daha geçen ay adet oldum. Adet bittikten 13 gün sonra kahverengi leke geldi. Bu normal mi?
gulcincelebi_ Normaldir canım ben 40 çıktıktan sonra normal adette döndüm hemen kahve rengi leke geldi sonra aşırı kanamam oldu adet düzene giriyor sanırım