Kızlar merhaba gönen deNizkentte yaşayan var mı abim askeriyede tayin olacagı zaman burayı ısteyecek yanı bızde cok sık gıdıp gelıyoruz yatılı yaz tatılinde falan gideriz duye dusundum denızı guzelse lojmanı falan büyükse misafir olarak bılgısı olan var mı acaba😌