Prenses_Liya 6 aylık kızım ağzından çok salya akıyor ateşleniyor çok huzursuz hep ağlıyor uykusundan birden kalkıp ağlıyor içim gidiyor Diş için neler yaptınızz Kullanıp faydasını gördüğünüz?
AtlasMomm Prenses_Liya zor bir süreç biz de geçiyoruz calpol veriyorum ben ve bol bol emziriyorım sütün antibiyotik etkisi varmış ağrıyı sızıyı alıyormuş aklında olsun canım umarım k Kolayca çıkarır dişlerini🫶🏻
benkosarim Prenses_Liya meyve emzikleri var içine karpuz salatalık koyup biraz dondurucu ya koyuyorum calgel ve tetagil kullanıyorum diş kasiyicilarini eksik etmem ateş olunca calpol veriyiruz dereceye göre
Nslhn5561 Prenses_Liya tetagil ağzının ateşini alıyor ben etki etmez dedim ama bebeğime etti calpol veriyorum aşırı huzursuz olunca emziriyorum da su da şok vermeye çalışıyorum böyle
Esinozbdk Prenses_Liya küçük bir kaseye zeytinyağı ve karanfili dövüp içine koyun bi gece dolapta beklesin sonrasında damaklarına sürün etkisi oluyor aynı zamanda tetagil kullanıyorum ben 8.5 aylığız hala çıkmadı dişi ama belirenler var tabi bizimkide cok huysuz baş çevresi hep ateşli
Prenses_Liya AtlasMomm mama veriyorum calpol günde kaç kez veriyonuz ben akşam yatmadan verdim rahat etti uyudu onunla ama gündüz durmuyor kucağımdan inmiyor
Mervetnl Prenses_Liya 6 saatte bir verebilirsiniz dedi bize doktorumuz diş değil ama karın ağrısı için kyllanıyorum 2,5 aylık bebeğimde
Prenses_Liya Thesra Calgel aldık bizde fayda etmezse tetagilde alırım dedim calpol gece yatmadan veriyorum meyve süzgeci var hiç aklıma gelmedi bende öyle yapım teşekkür ederim 🙏
arasegeyilmaz Aynı şeyleri yaşıyoruz şuan bazen o kadar çok çaresiz hissediyorum ki ne yapacağımı şaşırdım Herşeyi denedim tetagil , karanfil , dentanox Ateş 1-2 gün çıktı sonra çıkmadı ama huysuzluğu 4 gündür devam ediyor
Prenses_Liya arasegeyilmaz Allah kolaylık versin hepimize ve bebişlerimize diş çok zor biz büyük olarak diş ağrısını kaldıramıyoruz ya bebekler