Nurozcn Bu şekilde yapmasanız keşke anne ile bebek arasındaki en güzel bağlardan biridir bu, bu şekilde yaparak bu bağı zedelemeye gerek yok. Kademeli olarak bırakmak en güzeli zor olur ama zamanla halledersiniz. Gece kalkıyor mu emmek için çok? Gündüz en kolaydır havalar da ısındı istediği zaman dışarı çıkın yada dikkatini meyveyle oyunla dağıtın. Gece zorlar onu da yanına yatarak yada kalktığı zaman su vererek falan halledebilirsiniz. 1 hafta zorlar sizi ama alışır.