Selamlar anneler.. biz lojmanda yaşıyoruz. Kızım 5,5 aylıkken yaşadığım binada soba kullananlar nedeniyle yatak odamı duman bastı. Bu nedenle kızımın odasını ayırmak zorunda kaldım. Öncesinde de aynı odada yatıyorduk ama o beşiğinde uyuyordu. Bayramda eşimin ailesinin yanına gittik. Kızım orda benimle yatmaya alıştı. Şu an havalar ısındığı için soba tehditi kalktı döndüğümüzden beri beşiğinde uyumadığı için hep yanımızda yatırdık. İlerde tekrar ayırması zor olur mu? yine beşiğine alıştırmalı mıyım? Her duyan ilerde ayırması çok zor olur diyor 😪Sabahları uyandığı zaman muhtemelen anne ve babasının yanında uyanmanın mutluluğu ile gülücükler saçarak kalkıyor. O halini de görmek çok hoşuma gidiyor. Ne dersiniz? Bir de ben hep emzirerek uyuttum şimdiye kadar. Uyanır uyanmaz yine emziriyorum 2-3 dk ya uyuyor. Bunun bir zararı var mıdır? Şimdiden tişikkirler 😇🤍