Saricizgilibeyazev Bebekleriniz de neler kullanıyorsunuz cılt bakımı için bizimkinin cildi kurmaya başladı ve doğal içerikli ne kullanabilirim önerdiğiniz bir ürün var mı kızlar bebeğim dört aylık .Zzeytinyağ kullanmamda sakınca var mı yüzüne??
Cosmosmom Saricizgilibeyazev doktorumuz bize yüzü için mustela stelatopia yüz kremini önermişti biz onu kullanıyoruz yüzü için. Diğer her şeyimiz de mustela.
B_u_r_c_u_3761 Saricizgilibeyazev ben dalinin bebe yağını kullanıyorum tüm vücuduna hatta bazen kafasına bile sürüyorum bi sıkıntı yaşamadık
Ademinee Mustela yada biodermanin kremleri çok güzel ve içeriği temiz zeytinyağı asidik olduğu için onerilmiyor
Anneumudu Saricizgilibeyazev baby balm kullanıyorum canım oğlumun yüzü atopik dermatit oldugu için bunu verdi doktorumuz organikmiş ama minnacık kutu 150 tl
Lilan Saricizgilibeyazev bn doğal zeytinyag sürüyorum yüzüne, tüm vücuduna. Diğerleri hiç cazip gelmiyor 😅
Lilan Saricizgilibeyazev digerlerinin kimyasal maddesinden daha iyidir 🤷 ben doğduğundan beri kullanıyorum kuzum valla 🤭♥️