Mihradenzeyno Bugün bebeğim dünyaya geldi fakat küveze alındı. 41+1 haftalık dünyaya geldi. Nefes alıp vermesi hızlıydı dedi doktor. Ya çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı