Alprslanatess Kızlar 2 aylık bebeğim var bazen 3 saatte bır bazen 4 saatte bır emzırıyorum gece de kendısı kalkıyor bazen uzun sürüyor kalması sızce kendım kaldırmama gerek var mı emzırmek ıcın sonuçta açıklığında kalkar demi
Asiye1102 Alprslanatess uykusundan uyandırmayın. Acıkınca uyanıyor zaten. Eğer uykusunda sürekli kafasını sağa sola döndürüyorsa acıkmıştır uyandırmadan emzirebilirsiniz tekrar uykuya dalıyorlar zaten. Kilo alımı iyiyse eğer sıkıntı olmaz.
Asiye1102 Alprslanatess bende tedirgindim ama doktorum kilo alımı iyi gece acıkırsa kendisi uyanır zaten dedi o gün bugündür rahatım. Sizde rahatınıza bakın🤗beslenme kadar uyku da önemli bebeler için