Sinems1
Merhaba , biz ilk bir hafta sarılık olduk , 17 değerle hastanede fototerapi aldık . Sonrasında düzeldi ve çıktık. Bebeğim o zaman da çok uykuluydu şimdi de ben de hala devam eden sarılıktan şüpheleniyorum . O kadar zorlanıyorum ki uyandırırken gündüzleri hep uyuyor böyle olunca emzirmek çok zor oluyor ben de mamaya başvuruyorum hep . İnanılmaz bir çıkmazdayımmmm
Tekrar baktırmak istiyorum sarılığa ama annem filan hep karşı çıkıyor çocuğun uykusu budur sarılık değildir diye . Ne yapacağımı şaşırdım . Günde en fazla 2 kez kaka yapıyor bı kadar