Ygmrkara Aysunmaryamm bizimki tam bir tembel emekleme pozisyonuna geliyor ama bacağı ileri atmaya korkuyor bir yerlere tutunup kalkıyor baba dede ebe aba gibi şeyler söyleyip anne demeyi es geçiyor 😅
Pnay Aysunmaryamm kendi kendine oturamiyor daha ama kendi başına tutunup kalkabiliyor.Ama konuşma konusunda tembeliz, sadece ba ba ba diyor bide arada hannehhh gbi bişi söylüyor.
Esraaa1 Aysunmaryamm benim kız bütün gün ben nereye gidersem bordo bereli gibi sürünerek takip ediyor beni emeklemiyo ama acaip ustalaştı sürünmekte 😂 onun için herşey herkes ada bütün gün kendi ismini söyler ada ada diye uzanır pozisyondayken oturmayı öğrendi birkaç gün önce koltuk kenarlarına tutunup dans etmeye bayılıyor alkış cee ee bay bay yapıyor duvarla top oynar gibi şeyleri var anne baba demiyor aslında bir kaç kez baba dediğini yakaladım ama baba derken göz teması kurduğum an gülümseyip ada demeye devam ediyor bide teyzesi var Hatice ona da hati diyor 😂 iki tane de dişi çıktı
Yagmur08 Aysunmaryamm anne baba diyor anlamadığım kelimeler çıkartıyor . Çığlık atarak gülüyor . Emekliyor ve bu aralar saniyelik kaybolabiliyor evin içinde kapıları kapatıyorum artık. Uyurken artık sapa sola dönüp bazen yüzüstü uyuyor kamera aldım odasına izliyorum uyurken. Ayakta 2 3 saniye dikiliyor heryere tırmanmaya çalışıyor koltuğa yada üstümüze tutunup kalkıyor. Her yeri karıştırıyor tam bir poşet ve pipet aşığı. Kaptığı gibi kaçıyor bugün soğan poşetini yatak odasına kadar getirmiş peşimden 😂 herşeye çok meraklı kucaktan bazen inmiyor sağ ve sol kolumda değiştirmekten kas yaptım. Emeklediği an bunlara hazırlıklı olun😂 evin komple düzenini değiştireceğim artık
Aysunmaryamm Ygmrkara MaşAllah benim kızım emeklemiyor ama istiyor ama beceremiyor sadece dede gel diyor
Gamzeozbs Ygmrkara ayy bu benim oğlum ahahhaha okurken bile gülerek okudum 😂😂 emekliyerek koltuğun altına giriyor sıkıştımı Anne diyor 🥲
Ygmrkara Aysunmaryamm benimkinde istiyor ama çaba yok tam emeklicek gibi oluyor kafasını koyuyor yatıyor 😄
Ipekerden1 Bende üzülüyordum geç kaldık diye ama yalnız değilmişim benim oğlumda aşırı hareketli ama emeklemiyor hala o pozisyona geliyor ama gitmiyor gobegiyle sürünmeyide 10 gündür yapıyor yakındır heralde emeklemesi
Annemioldumsimdi Kızım 9. Ayına yeni girdi emekliyor, kendisi tutunarak ayağa kalkabiliyor ve bu şekilde tutunarak yürüyebiliyor. Fiziksel olarak çok hareketli ama konuşma konusunda maalesef. Henüz anlamlı bir kelime veya hece duyamadık 🙁 Bir de diş dönemi olduğu için çok iştahsız, bu da beni çok üzüyor ey analar😢
Gamzeozbs Ygmrkara Yaa o halleri öyle tatlı kiiiğ Allahım dileyen isteyen ve bekleyen herkesin gönlüne göre versin 🤲🏻😊
parisbebek90 Aysunmaryamm. Emekliyor. Kenarlara tutunup ilerliyor. Yürüme arkadaşı ile ilerleyebiliyor. Çöpe girip karıştırıyor 🤭. Dede, baba, abi, mama, cıs, hadi, gel diyor. Alkış yapıyor, yemeğini çatalla ağzına götürebiliyor. BLW yiyor