Merhaba sevgili anneler 9 aylık bir kızım var sezaryenle doğum yaptım en başından beri kızımı emziriyorum doğumdan 6 ay sonra regl oldum ilk Reglimden 42 gün sonra tekrar regl oldum daha sonra da 20-25 günde bir regl olmaya başladım ve kanamalarım da ağır geçiyor eskiye göre ağrım yok ama önceden regllerim 28-30 günde bir olurdu ağrım olsa da daha az kanamam olurdu benim gibi boyle bir durumu yaşayan var mı eskiye dönüyor mu regl düzeni?