Birde diğer yorumlarınıza baktım bence siz de hazır değilsiniz. Bırakmaya başlayacaksanız bezi hayatınızdan çıkaracaksınız, ben başladığımda evde 1 adet bile bez kalmamıştı hepsini bitirip başladım ki yenisini de almayım aklım gitmesin diye. Bez bir kere çıkacak hayatınızdan ne gece ne gündüz ne de dışarda kullanamazsınız artık. Yoksa kafası karışır çok uzun sürer sizin için süreç. Dışarda altına yapması kadar doğal bir şey yok bir kenara çekip değiştireceksiniz. Lazımlık taşıyıp evde ki gibi tuvalete oturmasını teklif edeceksiniz. Yada evden çıkmayacaksınız maalesef bitene kadar. Biraz sabır istiyor.