Alya-Sena ya gerçekten güzel ve temiz. O içindeki resimli yastık çıkıyor büyük bebeklere göre oluyor falan. Gerçekten bebeğimin ağzı dursa asla satmazdım. Ama Pendik’ten gelip almayada değmez. Yakın olsaydınız kaçırmayın derdim de. Pendik’ten gelip gitmeye değmez 🙂