Selam kizlar. 40miz dun cikti. Ama inanilmaz derecede gazimiz var ne gece ne gunduz asla yatmiyo uzun soluklu. Denemedigim yontem kalmadi. Bugun kimyon vermeye karar verdim once bi cay kasigi 5 saat sonra 1 tatli kasigi verdim direk yatti. Ise mi yaradi tesadufmh bilmiyorum ama sizlerdede oylemiydi kimyon veren anneler varmi? Varsa ne kadar verdiniz? Ayrica kiraz cekirdegi kemeride aldim onuda denedik denemedigim yontem kalmadi fikirlerinize ihtiyacim var