Sadeturkkahvesi Oğlum 20 aylık çok hırçın dur bilmiyo oyun oynatamıyorum ne yapsam olmuyo.. böyle olup büyüdükçe düzelen var mı ?
Serpil09 Sadeturkkahvesi aynısı benim kızım da çok dediğim dedik her istediği illa olacak yaptırana kadar ugrasir
Kurabiye_123 Sadeturkkahvesi yakında sinir krizi geçireceğim . Her dediğini yaptırmak istiyor yoksa ağlıyor inat ediyor . Çok mızmız . Hiç kendi kendine oynamaz hep benle olacak . Son zamanlarda çok yoruldum artık .
Saresi Sadeturkkahvesi kızım dönem dönem hırçın oluyor. Bu dönemler tv izlediyse ya da bizden uzak kaldıysa. Eşimin yoğun çalıştığı dönemler çok hırçın oluyor mesela. Bu tarz şeyler varsa hayatınızda o da hırçınlaştırıyor olabilir
hayalperest__ Sadeturkkahvesi aynı biz sanki savaştayız bir oraya bir buraya. Ama geçmiyor 6 yaştan selamlar 🥲hala koltuğun tepesinde duvar saatini indiriyor birşeyler yapıştırıyor. Söylüyorum 2 dk sonra aynı
Serpil09 Sadeturkkahvesi benimki öle çok vurmaz ama çok inatçı istedigi olmadı mı kendini yere atıyor ordan oraya kosusturyor sinirlendimi
Sadeturkkahvesi Kurabiye_123 bugün artık ağlıcaktım sürekli yaramazlık olmaz deyp indiriyorum mesela masadan kucağmda bana bir saldırıyo bir vuruyo
Sadeturkkahvesi Serpil09 onları zaten yapıyor onları kabul edebiliyorum bi nevi ama vurma beni delirtiyo artık