Merhabalar . Kızım 15 aylık üst dişi Enine olacak şekilde çatladı . Yani arkadan sağlam kopukluk yol önden elimizle hareket edince açılma oluyor. Kendi kendine düşmesini öi bekleyelim yoksa doktor o kısmı koparsın mı . Diş hekimi olanlar yardımcı olabilir mi