İyi akşamlar kızlar 3 yaşına yeni giren bir kızım var herşeyi konuşuyor ama benim kafama takılan gidiyoruz yerine didiyoruz yaparmısın yerine patarmısın gibi kelimeler kullanıyo bu aralar S harfinş peltek söylemye başladı yaparmısın alırmısın sürpriz falan derken peltek söylüyo bilerek mi yapıyo anlamadım bazende normal söylüyo özellikle Z harfini kullanmıyo . mesela arkdaşıma zülal yerine hülel diyo gibi sizde var mı böyle durumlar normal mi yok dil terapisine gitmelimiyim