Merhaba hanımlar. Bebeğim 3 ay 15 günlük. 3 aya gelene kadar bayağı hızlı kilo aldı ve boyu da uzadı ancak bu 15 günde ne kilo aldı ne de boyu uzadı. Son günlerde de huzursuz. Emmeye devam ediyor ama mama da veriyorum onu da istemiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum 🙄 böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sizce doktora gitmeli miyim yoksa 4 ay kontrolünü beklemeli miyim?