3 yık antideprana kullanan biri olarak söylüyorum sakın ve sakin kendi bildiginize bırakmayın o ilaçları ben yaptım siz yapmayın 3 yıl oldu neredeyse bana o kadar zarar verdi ki bırakınca hala acısını yaşıyorum emzirmesem tekrar gidicem ama ezmziriyorum ve antideprasanale vücutta alti ay kaliyo sonra cikiyo