sezeryan doğum yapalı 5 ay oldu ve 5 aydır ayak tabanı ve üstü ağrısı çekiyorum özellikle aynı pozisyonda kalınca yani sabah kalktığımda daha çok oluyor kemiklerim sızlıyor sanki gebeliğimin sonunda vardı ödemdendi şuan o ödem yok ama ağrısı kaldı internette hiçbişi bulamadım yaşayan var mı 😨😨😨😨