Deletedmom444 Bebeğim 70 günlük göğüs ucu sorunundan dolayı silikonla veriyordum şimdi silikonsuz vermek istiyorum çok mücadele ediyorum ama almıyor alsa bile ağzından kayıyor sinirleniyor ağlamaya başlıyor Bir de çoğunlukla sağarak verdim Şimdi de Emziriyorum 2 dakikadan uzun emmiyor sağdığımda aç gibi emiyor Sizce böyle mi devam etmeliyim içim rahat ettiği şekilde mi devam etmeliyim yoksa uğraşmalı mıyım emzirmeye ama yapmıyor ne yapmalıyım 2 dakika emdiği için doyup doymadığını anlamıyorum üzerine mama ya da süt verdiğimde içiyor Bir de emmediği için midesi mi küçüldü acaba Uzun aralıklarla emiyor ve en fazla 60 cc çok nadir 90 cc
Seda-78 Bende öyle yaptım çünkü göğüs ucum yoktu. Sürekli sagip verdim.göğüs ucu ile de denedim. Ama Hergün de memeyi ağla ağlaya zorla verdim sürekli pes etmeden, simdi alıştı. Sizinki de alışır 2 dakika emiyormus güzel bisey
Deletedmom444 Seda-78 aç kalıyor ya şimdi mama yaptım deli gibi içti yetmedi emzirince şöyle dolu dolu süt gelse yine sağmam aslında sabah emdi öyle çünkü süt vardı ama bir daha emmedi heralde az gelince emmiyor