Svgcarim   Kızlar pazartesi doktora götüreceğim ama buradan da sorayım dedim sizce isilik mi alerji mi ?
hunilimomy Svgcarim https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
edafmo Svgcarim isilik gibi sanki benim bebeğimde de olmuştu geçti sonradan tek başına deride bu şekilde görüntü alerji belirtisi kabul edilmiyor pek
Bebegimm1 Svgcarim isiliğe benziyor çok giydirmeyin terletmemeye çalışın serin tutun vucudunu sıcaktan terlediği için isilik oluyorlar
Svgcarim edafmo ya inşallah isiliktir ben tabiki pazartesi götürecem ama görünce canım sıkıldı bir sorayım dedim
Sekerbadem İsilik gibi alerji döküntüleri daha büyük belirgin oluyor. İsilik için bolca nemlendirip ferah kıyafetler giydirin bikaç güne geçer.
Svgcarim Bebegimm1 tşk ederim aslında kalın da giydirmiyorum ama uykuya geçerken terliyor ondan oldu heralde
Minel-inannesi Svgcarim resimleri goremiyorum ama benim kizdada bugun omuzlarinda sirtinda kollarinin icinde gordum dokuntuler pazartesiye bende goturcem
Minel-inannesi zuleyhaeymen14 disten dolayi atesi vardi ama ek gida tadimlardayiz ilk kez haslama et denedik et suyu felan ondan olmus olabilir diye tahmin ediyorum @Svgcarim
Svgcarim 11 ay 6 günlük daha hiç dişi çıkmadı yan taraf nerdeyse 1 aydır kırmızı hafif şiş ama çakmadı dişi. Ateş felan da çok şükür olmadı
Svgcarim ZH3418 hafif şekilde hala var yarın götüreceğim genel olarak burda da evde de herkes isilik dedi
ZH3418 Svgcarim teşekkür ederim geri dönüşünüz için yrın hastane gidince burdan yazar mısınız peki sonucu