Haticedgnysk Merhaba, kızım bugün 8 aylık oldu doğduğu günden beri çok huysuz bir bebek üç gündür özellikle bizde aynı durumdayız çok zor uyuyor uykuya dalamıyor şuan sallıyorum hem ağlıyor hem uyuyor hem bir yandan kıpır kıpır alkış yapıyor ne oluyor nasıl bir bebek anlamış değilim, sanırım üst dişleri çıkıyor bir de 8. Ay böyle oluyormuş diye duydum, çok zorlanıyorum ben de Allah yardımcımız olsun ne yapacağımı ben de bilmiyorum😕