8 aylık oğlum ne beni emiyor ne de ek gıda yiyor inanın zorla emziriyorum yaklaşık 3 haftador böyle keyfi yok ağlamıyor ama mutsuz gülmeyen bir bebek oldu çok zor güldürüyorum ek gıda neler yapıyorum neler ağzını açmıyo zorla şekilden şekle girip 2 3 çay kaşığı yedirebiliyorum aç eminim ama yemiyor benide emmmiyor bu nedir napmam lazım kilosu 8 kilo iki aydırdq 300 gram aldı sadece başına gelen var mı? Sabah 8 de uyandı diyelim akşam 4 e kadar hiç bişey yemiyor