Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var ablamin çocuğu yani yeğenim 3 yaşında hiç iyi değil öfke krizleri olsun aşırı takıntı vs götürmek istiyor ablam ama iyi bir doktor bulmak istiyoruz varmı eskisehird bildiğiniz süreç nasıl olucak nereye gitmek lazım lütfen öneride bulunur musunuz