HavvaSeyma Kızlar biz mama iciyoruz bebegim erken dogdu 6 ayinda beni birakdi suan 7 ayı gectik ama biberonuda uyanikken almiyo uyurken dalinca iciyo biberonda degistim basina gelen varmi tavsiye edeceginiz
YaseminAren HavvaSeyma benım ogluum da sadec3 gece buberon tutuyor gunduz yemek verıyorum çözüm bulamadık dojtor boyle devam et dedı
Mira2363 HavvaSeyma merhaba biberon meme reddi hepsini yaşadım hiçbir Çözüm bulamadım memeyi 4 aylıkken tamamen bıraktı mamayıda a içti şırıngayla büyüttüm mama ile beslemek zorundaydım küçüktü die şırıngayla vererek çok zor çoçuk Allah tüm annelerimizin yardımcısı olsn Vallah ömür gidio büyüdükçe daha zorlaşıyor
YaseminAren HavvaSeyma gündğz normal ogun yapıyorsan zorlama bız 4 aydan berı bu sekılde devam edıyoruz 8 bucuk aylık olfuk sabah gözunu actıktan sınra asla ıcmıyor mamayı
HavvaSeyma YaseminAren benimkide 3.cu ayindan beri ek gidayada direniyo bu ara tiksindirmemek icin zorlamiyorumda yogurt meyveli seklinde yiyo genelde kasik mamalari hic sevmedi
YaseminAren HavvaSeyma kasık mama hıc vermedım 4. Ayda dırek ogun basladık bız o sekulde deavm edıyoruz