Kızlar aşırı derecede terliyorum. Sezaryen doğum yaptım gece terlemelerim oldu yoğun şekilde. Ödem atıyorum falan dedim ama 2 aylık oldu bebeğim hala çok terliyorum. Emzirme ile alakalı sanırm. Eskiden durduk yere hiç terlemezdim. Var mı benim gibi yaşayan? Normal mi?