Adasibel Arkadaşlar elimde ilkay baby kanguru var (Einstein modeli). Çok fazla kullanamadık -10-12 kere anca. Çok rahat bilenler bilir. Yenidoğan aparatı da var. Almak isteyen olursa satıyorum