😅ne icin dert yaniyorsun bacim anlamadim😅😅😅
Ne hos kendi kendine uyuyvermis…
Allahiiim oyle cok alismisiz ki uykutmak icin cebellesmeye, uyuynca da bu kez aaaaa neden uyudu diyoruz😅
Belki cok yorulmustir, ondan hemen dalmis olabilir…
Destek istemiyorsa, min. Destekle boyle devam et, birdaha ayakta sallama, kisa surede alisir insaAllah…
Gece beslenmesini de fok gec olmadan kes, nekadar erekn olursa, bu duruma okadar kolay adepte olur🤗
Hava cok soguksa parka cikarmiyorum.
Markete falan gideriz ama, oyun oynamasi icin soguk havalari tercih etmiyorum