oglunun_anasi Merhaba 2 gün önce doğum yaptım bebeğimi küveze aldılar geçici solunum yetmezliği yaş akciğer sebebi ile yaşayan oldu mu süreç nasıl ilerledi 37+6 doğduk suyun azalması sebebi ile 3180 gram doğdu erkek küçük mü sizce
Ulusefe012 oglunun_anasi biz de aynı sebepten yatmıştık kilosu iyi bende 37+4 de doğum yaptım. Çamlıca medipolde yatıyorduk aciliyetten koşuyoluna sevk olmuştuk çok iyi ve bilgili doktorlar vardı . İlk ciğerdeki sıvı ve hava var dediler entübe edildik en son raddede havayı delik açıp çekicez dediler çok şükür gerek kalmadı 14 gün yoğun bakımda kaldık.Sağlıkla kavuşun bebeğinize🙏🏻
Tomyris oglunun_anasi Aynı sebepten bir gün oksijen vermişlerdi küveze almadan bizide. 38+5te 3020 gr doğdu. Sezeryan doğumlarda solunum sıkıntısı çok görünüyor. Birde makat doğumsa daha çok oluyor bizimde öyleydi. Ama geçiyor korkmayın.
oglunun_anasi Doktorlar korkulacak birşey yok dedi ama insan yine de düşünmeden edemiyor inşallah bizde sağlıkla alırız Allah hepsine sağlık uzun ömür versin teşekkür ederim