Yasemenyuce Bende kullandım ama bize fayda etmedi inanılmaz gaz sancısı ve kabız yaptı, bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama benim oğlum 7 aylık şuan bebelac gold kullanıyoruz çok şükür bi sıkıntımız yok