Patatesimm bizde konteynerdayız cok sıkılıyoruz bende araştiriyorum birde türktelekom magnet var en uygunu o gözüküyor sınirsızı 500 tl yani internette öyle yaziyor kullananlar varmidir acaba burda birde dizi film izleyenler icin aylık 200 gb yetiyormu acaba bunuda sormak istiyorum