dogukusss Büyük bir hevesle taktırıp büyükk hayal kırıklığı , gğnde tek öğün beslenip 11 kilo aldım , adet olamıyordum. Kn tahlillerim normaldı görüştüğüm bir kaç doktor çıkartmam gerektiğini hormonlarımı bozduğunu söyled , çıkarttım gitti 😀
Nurrrrrr233 dogukusss Hadi ya bende dün taktırdım 😂😂adet olmak için ilaç kullandınız mı Bend doktorumla baya konuştum bunu önerdi bana güvenerek taktırdım 😂
YaseminAren dogukusss bende cok heveslendim dojtorum takmam baskasına da taktırma dedı spıral daha guvenılır dedı ama onu da taktırmadım daha🤣
Lalalac Ben doktoruma sormuştum önermem dedi direk bana konuyu kapadı.çok yan etkisi oluyor dedi. Bir bildiği varmış kimse memnun değil gibi.
dogukusss Nurrrrrr233 benim doktorumda çok övmüştü ama bende çok fazla yan etkisi oldu umarım sizin güzel geçer
Uffsananebeslk dogukusss doktoruma sormuştum bende, ama o işlemi kendisi çok bilmiyormuş pek yapmadığı için bana önermemişti
Nurrrrrr233 dogukusss İnşallah ya cok araştırdım kimisinde bunların hiç birisi olmamaış bazısında olmuş
Nurrrrrr233 dogukusss İlk defa sizden duydum onu adet olamama çok şişkinlik yapmıştır canım birde adet olmak için ilaç kullandınız mi
dogukusss YaseminAren bende artık vucuduma bir şey almadan korunmayı deneyeceğim , eş korunması daha mantıklı