Birkullanici Ftm124 bwnim bebeğim 3925 doğdu çıkarken de 3750 falandı sanırım bir kilo aldı ilk ay , ama tabi sınır 600 grdı galiba
Ygmr2712 Ftm124 haftada 150 gram bekliyorum ben demişti bizim doktor. Ama anne sütüyle daha fazla alırsa da dert etmiyoruz demşti.
Ygmr2712 Ftm124 bu arada sağlık ocaklarında tartıyorlar. İçin huzursuz olursa doktorunuza gitmeye gerek yok. Benim sütüm başta çok azdı ondan tribe giriyordum her hafta gidiyordum. Ordaki hemşireler yardımcı oluyorlar sağolsunlar. Sende öyle yapabilirsin.
S-ozturk Benim bebeğimde 4060 gram doğdu bir ay kontrolunde 5100 gramdı, ikinci ay 6500 üçüncü ay 7600 du şimdi 6 aylık 9500 gram. Yani doğduğu kiloyla birinci ayda tam 1 kilo alıyor ama en az 500 gram demişti doktorlar
Ftm124 Ygmr2712 valla ben kendi doktorumda 10 günlükken 4.150 çıkmıştı ama şimdi 21 gündeyiz evdeki tartıda ben öıkıyorum sonra onla öıkıyorum 4 kilo öıkıyor umarım evdekş tartı yanlış ölçüyordur canım sıkıldı :(