Oya34 2 gün önce yüz üstü düştü, 3 saat uyutmadim ,120 ml icen bebeğim o gün den beri 30 içiyor acaba diyorum göbeği mi düştü bilen var mı
Ali_asaf_10 Oya34 benimki de düştü ayni şekilde ya insan çok korkuyor. Ama baya azalmış düşmesiyle mi ilgilidir bilmem ama götürü n içiniz rahat etsin. Tıbbi olarak göbek düşmesi diye bir şey yok doktor onu kabul etmeyecektir başka bir tehsis koyar varsa.
Oya34 Ali_asaf_10 dogru doktorlar bilmez göbek düşmesinden göbeği su toplamış diyorlar öyle bisey varsa göbek düşmesinin çaresi var düzeltilir
kahvepres Oya34 yani doktara götürmnde fayda var cünki düştklri zaman doktor ilk sordğu şey beslnmesni sütünü icyrmu dior icyrsa skntı yok der siz yine gtrn gtrmktn zarar gelmz canm
Oya34 kahvepres doğru söylüyorsunuz ne biliyim çevremdekiler bisey olmaz fln deyince bi komşunun bebeği de 3 kez düşmüş bisey olmamış diyorlardı ben götüreyim ne olur nolmaz
kahvepres Oya34 yani aslnda biz dioruz hasas flandrlar anne yüreği dediğin gibi hemen bişimi oldu dioruz gecn 1 aylık komşnun oğlu kaldrma düştü hastnye gtrdlr zarar yoktu ki kafasda yumurta gbi şişmşti sandgmz kadar hasas değilerdir olmsa siz onu gözlmylyn kusma flan varmi yokmu yada diğer günlre göre daha cokmu ağlyr die gözlmyln
Oya34 kahvepres kusma yok , huzursuz da değil sadece mamasını az iciyo , hayırlısıyla eşyalarımı topladım yarın ev taşıyorum nasıl yapacam bilmiyorum
dg1ozge Oya34 kusma göz kayması faln oldu mu? Bunları da önemsiyor doktor ve beslenmeyi de önemsiyor. Sanırım sizin sadece beslenme değişmiş tek başına bir gösterge olacağını sanmıyorum. Ama yine de bir doktora gösterin derim.
kahvepres Oya34 tm olblr bzn bebeklr işthsz olblyr blkide öyle denk glmstr cnki allah korusn bişi olmşsa kusardi uyuyamzdi ağlrdi sürekli