Sevilayatlas Oğlum 4 buçuk aylık, az kilo alıyor diye doktor mama verdi ama ne biberon alıyor ne mama. Aslında ilk ay hem meme hem mama gitmiştik. Lansinoh Tomme tippe ve como tomo biberon denedim ama almıyor yaşayan var mı ben ne yapacağım
Mercosey Sevilayatlas biberonun ucunu değiştirdiniz mi yenidoğan dönemindeki uçlar daha az akıttığı için sevmemiş olabilir
_anne_ Sevilayatlas Benim bebeğimde 2 ay mama ve memeyle beslendi sonra biberon ve mama reddi yaşadık kilo alımı hep yavaş ve alerjik.Her mamayı denedim birsürü biberon değiştirdim alıştırma bardağıyla bile mama vermeye çalıştım yine içmedi kaşıkla verdim yine içmedi kısacası içmek istemeyen bebek ne yaparsan yap içmiyor çokta kafana takma benim kızım 9 aylık oldu yine kilo alımı yavaş 😌 Kafana takma herşey düzelir bugün ilk defa biberondan mama verdim içti mesela durup dururken 🤣
Poyrazimmm Sevilayatlas atak döneminde olabilir sabırla bekliceksin meme verebiliyorsan memeye al sık sık
Mercosey Sevilayatlas ya bazı bebek almıyor ne yaparsan yap. İnşallah siz bulursunuz ona uyan alacağı biberonu
_anne_ Sevilayatlas Canı nasıl isterse öyle devam ediyor bugün çok sevdiği hepsini bitirdiği yemeği ertesi gün asla ağzına sürmüyor mesela
yagmuryss ah benimde öyle dün biberon ve mama tutan bebek bugun tutmaz yemez oldu bu bebelerin bizle derdi neeee🫨🫨🫨🫨🫨
Yavuzunannesi_ Sevilayatlas ne kadar mama veriyorsunuz peki kaç saat aralıkla bende mamaya yeni başladım doymuyor mu diye düşünüyorum da