Kyselz Canım önce 2 armut 1 elma mesela, kabuğunu soyuyorum sonra dilimlere ayırıp ufak bir tencerede (en ufağında mesela) meyveleri koyup içerisine biraz su koyuyorum. Hatta baya suda pişiyor diyebilirim. Daha sonra eğer suyu fazla ise, meyveleri içinden alıp cam bir kavanoza koyuyorum biraz da su koyup blendrla eziyorum. Püre oluyor. Daha sonra ayrı bir kapta irmiği pişiriyorum içerisine zeytinyağı da koyuyorum tok tutsun diye. Sonra ikisini birleştirip karıştırıyorum aksamları biraz ısıtıp yediriyorum hem tadı cok güzel oluyor hem basit hem tok tutuyor.