EmineAyan Aryam1 etkili olduğunu duydum bir kaç arkadaşımdan. Ama geçenlerde bi eczaneye sordum, şuan piyasada bulunmuyor bulmak çok zor dedi. Ne derece doğru bilmiyorum
Aryam1 Deniz2961 [bilinmeyen] bazı yorumlarda okudum kimi damla daha çok gaz yapıyomuş ilk defa kullanmaya başladık bugün 2. Günümüz, gazı iyi çıkıyor ama huysuzladı biraz. Bide mamayıda değiştik mamadan mı damladan mı bilemedim.
Elifblr Aryam1 evet canım önceden daha fazlaydı saatlerce ıkınıyodu sab simplexi düzenli verdiğimden beri rahatladı
Elifblr Aryam1 her gün aynı saatte vermeye çalış düzelir inşallah ☺️ Bi zama sonra bağırsaklar düzene girince azalmaya başlıyor zaten kendiliğinden
Aryam1 [bilinmeyen] emiyo aslında canım ama ek olarak gece 12 de 30 cc veriyoduk. İlk bebelac kullandım aşırı gaz yaptı karnı çok sertleşti kuzumun sonra similac aldık o çok iyi geldi ama küçük boyu olmadığı için tezgah altı yaptıkları için bulamadık mecburen evolvıa aldık oda çok yağlı bi mama galiba kakasını az yapıyo çok ıkınıyo yaparken ve yağımsı gibi katran gibi bişiy hem mama hem gaz damlası derken sorun neden kaynaklı çözemedim 😒 bunalıma girmeme az kaldı,
Elifblr Aryam1 çok iyi anlıyorum seni insanın saçını başını yolası geliyor 🤦♀️ Biz 3. Ayımıza yaklaştık uykuyla uğraşıyoruz ben de delircek gibi oluyorum bazen
Aryam1 Elifblr Artık diyorum ki gazı gitsin yeterki gazı bitsin uykusuz kalmaya razıyım bi 6. Ayı görseydik 😔
Elifblr Aryam1 tuvalet pozisyonunda tutmayı denesene canım ben gaz krizlerini hep öyle atlattım o dönemlerde
Elifblr Aryam1 baya tut öyle 15 dk falan hemen çıkaramıyorlar bazen bide kimyon çayını çok duydum ben de vermiştim istersen bi de onu dene
Aryam1 Elifblr kimyon çayı ben içiyorum kuzum sütten geçiyodur illaki, herşeyide vermek istemiyorum açıkcası😏