Arkadaşlar bebeğim 11 aylık. Temmuz ayında çalışmaya başlayacağım o yüzden şimdiden odasını ayırıp o zamana kadar alışsın diye düşünüyorum. Çalışmaya başlayınca iki kere ayrılık kaygısı olmasın . Oda ayırmak zor oluyor mu? Siz nasıl alıştırdınız yardım edebilir misiniz