MerveeeeeEsila 3 aylık bebegim ishal oldu 3 gündür hem ishal hem kusma doktor amip dedi ilaç vs kullanıyoruz amip de banyo suyundan gelmiş başına gelen var mı hiç? Su içirmeye calıstıkca kusuyor ve susuz kalmaması lazımmış sizler nasıl bi yol izlediniz
Kuzularinanasi MerveeeeeEsila aaa gecmis olsun 1 yasina yakindi benim kizim da amip olmustu.kakasindan anlamistik hemen testte cikmisti.antibiyotik 10gun kullanmisti.bitince yeniden test verdik ve sukur bitmisti.com dikkatli ilacini geciktirmeden verin mutlaka.emiyorsa bol bol emzirin .ben sadece emzirdim ztn istah yoktu hic