Kızlar merhaba oğlum 16 aylık son bi kaç aydır sürekli mızmız anlatamam artık gerçekten çok bunalıyorum. İnsan içine çıkmak istemiyorum çünkü neden ağlıyo sürekli mızmız demelerinden ya da susturmaya çalışırken beni daha da geren cümleler duymak istemiyorum. İnsan dediğim de eşimin ve benim ailem. Birşey ister ağlar bi oyuncağını yapamaz ağlar bazen aklına gelir ağlar ama bu ağlamak ağlamak değil tamamen mızmızlık. Evde de böyle dışarıda da. Kalabalıkta daha fazla. Bu dönemde mi çocuklar böyle oluyor ne zaman geçiyor neden oluyo bilen bi akıl versin.