Merhaba kızlar benim bebitoda 8 ay 26 günlük. Maalesef artık emmiyor mama ek gıda şeklinde gidiyoruz. Fakat aklıma takılan şu ki kaç öğün ek gıda kaç öğün mama veriyorsunuz. 3 öğün ek gıda veriyorum çok nadir 2. Ama hala süt istiyor ve günde en az 3 4 kere veriyorum. Gece de bir iki kez değişerek kalkıyor. Fazla mı veriyorum anlamadim mamada dayanmaz oldu 🤦🏻♀️ ama doymuyor ek gıda ile eminim. İstiyor çünkü. Sizde durumlar nasıl? 💖