Tosbigimm bebeğim hiç uyumadı kadar uyudum hiçbir sıkıntı olmadı 2:30 aylıkken yaptırdık iğne olunca ağladı ilk hepsini gördüğümde acaba yaptırmasam mıydık dedim ama hiç sıkıntı çıkmadı elhamdürüllah karton bardak falan koyun diyorlardı 1.02 koydum sonra onu da koymadım Bizim Anlamadığımız türden iyileşmesi iki gün oluyor normalde dikişler bir haftada ancak tutar ama bunların iki günde bitmiş oluyor normal rengine dönmesi iki haftayı falan buluyor