Almaya karar verdim fakat kullanan varsa bilgi almak istiyorum mağaza yok bulunduğum şehirde internetten alacağım resimden gördüğüm kadarıyla tentesi kısa duruyor birde çekçeği yok o dezavantaj mı sizce kullananlar hafifliği katlanınca ne kadar olduğu sürüşü hakkında bilgi verebilir misiniz