4 ay 9 günlükken sünnet ettirdik. Genel anestezi olacağı için ve sadece anne sütü aldığı için 4 saatlik açlık gerekiyor dediler. Ameliyatı saat 8deydi en son saat 4te emzirdim ve uyudu hastaneye gidince biraz arandı ama oyaladık. Sonra ameliyata giriş uzadı filan çocuğum çok daha uzun süre aç kaldı maalesef çok ağladı. Zaten sadece açlıktan ağladı karnı doyduktan sonra bir daha hiç huzursuzluğu bile olmadı. Yani bir şekilde oyalamanız gerekiyor maalesef genel anestezide bu şekilde oluyor süreç. Bizi sıkı sıkı tembihlediler.