Gurbettt34 ben dr 21. Günde yedim ödül niyetine. İlk hafta zorlandım ama sonra alıştım ve hiç kaçamak yapmadım. Ben tatlıya çok düşkünüm ama canım tatlı istediğinde meyve ile geçiştirdim kafama da iyice koymuştum onun da etkisi var. Ama ilk hafta cidden zordu sonra alışıyorsun mesela 21 gün bitti hala devam ediyorum çünkü vücudumun arandığını hissediyorum