Bebeğim 4 yeni 4 aylık oldu 8 kilo.
Doğduğundan beri zaten sakin bir bebişim yok birde 2,5 aylıkken bronşit oldu hastanede hava evde hava derken hem geç uyumalara hemde kucağa ve kalabalığa alıştı sanırım. Ama bugün extra bir durmadı vallahi nefes nefese kaldım o sırada da kayınvalidemle görüntülü aradı işte durmadigini görünce acaba sütün mu yetmiyor dedi doktora gittiğimde sütun yetmezse bu çocuk bu kadar kiloda nasıl olacak dedi. Geçen bir yere gitmek için ilk defa bir saatliğine ablama birakacaktim ama süt çok çıkmıyor ya iki göğsümden 60 ml felan çıktı git gel bir saat ara ara sagdim. Ama emzirirken diğer göğsümden de bazen süt böyle akio yada emerken bazen acaba gelmiyor mu diye sklyrm gelio valla ben anlamadım süt sagarken biri dedi o biberenu doldurması lazım ya bir düşünce doğru nasıl bu kadar kilo alacak bir yerden düşününce neden emerken süt oluyor hatta akio ama sagarken sorun oluyor anlamadım valla bir şey söyleyin ya bu yorgunluğun üstüne bir de kafama bu takıldı çok su içemiyorum bazen unutuyorum ilk 2ay içerdim sonra olmadı