Sahrabalam Pazartesi doktora gitmiştik ateş düşürücü ve aferin verdi kullandım gayet iyiydi bugün yine hapşırık ve burun akıntısı başlamış süreç ne zaman kadar böyle gider günlerdir yorgunluktan sistemim çöktü